۱۰ دلیل طراحی سایت در سال ۲۰۲۰ برای کسب و کار

دلیل طراحی سایت

در این مطلب به ۱۰ دلیل مهم و اساسی در سال ۲۰۲۰ ( ۱۳۹۹ ) برای ایجاد و یا طراحی سایت در کسب و کارمان میپردازیم, تا با رعایت این اصول و قوانین بتوانیم به هدف خود که افزایش مشتری و فروش که در نهایت رضایتمندی آنها میباشد برسیم, پس با ما همراه باشید تا بدون پیچیدگی خاصی به این موضوعات بپردازیم.

 

بدانیم که تعداد کاربران اینترنت در ایران چه مقدار است تا برای شما ۱۰ دلیل طراحی سایت را بیان کنیم

طبق آمار های جمع آوری شده از ۸۲ میلیون جمعیت ایران، ۷۲ میلیون نفر از اینترنت در حال استفاده هستند (در موبایل و کامپیوتر) که ضریب نفوذ اینترنت در کشورم حدود ۸۹ درصد برآورد شده، این در حالی میباشد که تعداد کاربران فعال اینترنت در سرتاسر دنیا حدود ۴ میلیارد و ۳۸۹ میلیون نفر اعلام شده.

و حالا با آمار های داده شده در بالا شما یک شهر را با تعداد ۷۲ میلیون نفر تصور کنید که در بهترین نقطه آن شهر یک فروشگاه یا یک مغازه با هر شغلی تاسیس کردید ! به نظر شما آمار ورود به فروشگاه شما در روز به چه تعداد است ؟ به چه تعداد کارمند نیاز دارید؟ چه میزان محصول باید داشته باشید تا در همان ساعت اول تمام نشوند !؟ پس به سراغ ۱۰ دلیل طراحی سایت میرویم !

 

1- مشتریان و فروش خود را با داشتن وبسایت افزایش دهید

بیشتر و بیشتر مردم به دنبال خدمات و محصولات آنلاین از هر زمان دیگر هستند. عادات افراد در حال تغییر است. مردم به یک منطقه جدید نقل مکان می کنند و اغلب صرفاً به اینترنت متکی هستند تا در مورد منطقه جدید ، تحقیق کنند و بدانند که برای چه چیزی می توانند به چه مراکزی مراجعه کنند.

بسیاری از افراد از طریق اینترنت در حال تحقیق و یافتن خانه ها و مشاغل خود هستند. بیشتر مردم انتظار دارند که هر مشاغل حرفه ای دارای یک وبسایت باشد. با داشتن یک سایت با طراحی و امکانات درست ، تجارت کوچک شما به یک بازیگر واقعی تبدیل می شود.

آدرس وب خود را به کارت ویزیت و سایر پوستر ها و یا تراکت های تبلیغاتی خود بیفزایید و بازدیدکنندگان دقیقاً بدانند که برای پاسخ به سؤالات خود به کجا مراجعه کنند و دوستان خود را برای خدمات شما به کجا معرفی کنند. هرچه مردم درباره شما و شرکت شما بیشتر بدانند شانس شما برای جذب مشتری جدید بیشتر است.

2- همیشه دیده شوید و بفروشید

همیشه وقت است ! شروع کنید به ایجاد یک کسب و کار دیجیتال، با یک وب سایت می توانید صفحات کاملاً رنگی و پویایی داشته باشید که ۲۴ ساعت شبانه روز ، ۷ روز در هفته اجرا می شود! شما با استفاده از بسیاری از صفحات توصیفی ، تصاویر ، عناصر خاص و … می توانید خود و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید تا اعتماد بین شما و مردم ایجاد شود و آنها بتوانند محصولات و خدمات شما را ببینند و خریداری کنند.

۳- صرفه جویی در زمان با ایجاد سایت

مطالب یا محصولات شما در هر زمان در طول شبانه روز در دسترس کاربران قرار می گیرد. بنابراین هر مراجعه کننده در شب یا در طول روز مراجعه کند ، به نوعی شما همیشه با آنها در تعامل هستید. در دسترس بودن در همه زمانها از بازاریابی پشتیبانی می کند و فروش را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. همچنین گامی به سمت خدمات دهی به مشتری و ایجاد ارتباط مناسب است.

برقراری ارتباط با مشتریان در فروشگاه بسیار زمان می برد. شما در وب سایت میتوانید با ارائه آنلاین پاسخ به سؤالات و ایجاد گفتگو های آنلاین برای مشترین خود ، در وقت و زمان صرفه جویی کنید. این برای شما چه معنی دارد؟ می توانید وقت خود را صرف انجام کارهای با ارزش تر کنید. :)

10 دلیل داشتن سایت
10 دلیل طراحی سایت در سال ۲۰۲۰ برای کسب و کار که اهمیت زیادی دارند

4- بازدیدکنندگان بر اساس داشتن وبسایت به شما اعتماد میکنند

آمار ها نشان داده ۵۵ درصد از مصرف کنندگان و یا همان مشتریان با دیدن وبسایت برای یک کسب و کار به آن اعتبار بیشتری میدهند، در مورد نداشتن نداشتن وب سایت در یک شرکت و یا فروشگاه و…  باعث می شود مصرف کنندگان به شما اعتماد کمتری داشته باشند. در حقیقت این امار دلیل طراحی سایت در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ ، جمع اوری شده است. دقت کنید اکثرا یک وب سایت نخستین مکانی میباشد که اگر کسی بخواهد با شما تجارت کند با یک سرچ ساده در گوگل دنبال شما میگردد تا اعتبار و مکان و .. شما را بررسی کند.

همیشه ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا بینندگان وقتی وارد سایت شما میشوندبر روی آنها تأثیر بگذارید و به آنها بگویید چه چیزی از وب سایت و شرکت شما خارج می شوند.” پس قانون ۱۰ ثانیه را جدی بگیرید “

۵- تنها به داشتن شبکه های مجازی بسنده نکنید

شما اگر صفحه ای در اینستاگرام یا فیسبوک داشته باشید به یک وب سایت نیز احتیاج دارید! میپرسید چرا ؟ ارتباط با کاربران در فضای مجازی اعتبار کمتری نسب به یک وبسایت دارد!

برای راه اندازی سایت ها شما در مرحله اول نیاز به گرفتن نماد های های معتبر دارید تا شما را احراز هویت کنند، همین امر باعث میشود تا کاربر با اطمینان خاطر بیشتری از محصولات شما استفاده کند، در حالی که رسانه های اجتماعی تنها می توانند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کنند ، از استفاده از آن به عنوان تنها کانال بازاریابی خود بسنده نکنید.

خواندن این مقاله هم مفید است  7 نکته افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی 2020

۶- ارتباط سازنده تری با مخاطبان خود داشته باشید

وب سایت شما برای پاسخگویی به سؤالات اساسی مشتریان و بازدید گنندگان در بستری که فراهم میکنید میباشد. وقتی افراد از وب سایت شما بازدید می کنند ، آنها به دنبال پاسخ به سؤالات اساسی مانند آنچه شما انجام می دهید شامل :  محصولات ، راه حل های شما ، مکان شما ، اطلاعات تماس و … هستند. فقط به یاد داشته باشید ، وقتی چنین اطلاعاتی را ارائه می دهید ، آن را ساده و کوتاه نگه دارید ، زیرا این روزها همه انتظار رضایت و نتیجه  سریع را دارند.

ارتباط با مشتری - دلیل طراحی سایت
برای جذب بهتری مخاطب با آنها صحبت کنید

7- با اجرای این ۱۰ دلیل طراحی سایت با بزرگترین برند ها رقابت کنید  !

آیا می دانید طراحی سایت فرصت مناسبی برای رقابت با غول های صنعت ایجاد می کند؟و همین رقابت باعث بهتر دیده شدن شما میشود! هنگامی که یک وبسایت ایجاد می شود ، با بروزرسانی های موثر و کسب مشکلات مشتریان و ایجاد راه حل های مناسب برای آنها در میان سایرین رتبه بسیار مناسبی پیدا کنید و بهتر دیده شوید! همیشه مشتریان یا بازدید کنندگان به دنبال سریع ترین جواب میگردند پس اگر برای سوال های مهم و اساسی جواب های خوبی دارید و یا سعی میکنید میتوانید موثر باشید حتما به فکر ایجاد یک سایت باشید چون شما برنده اید !

شما با دلیل طراحی سایت که در این مقاله بری شما معرفی شدند میتوانید به کسب و کار خود رونق دهید ! 

۸-پیشنهادات و ایده های خود را به نمایش بگذارید

وقتی شما یک وبسایت دارید محصولات و مشتری هایتان کاملا در تعامل با شما هستند و آنچه را میبینند و میخوانند که شما میخواهید ، شما می توانید پیشنهادات و ایده های خود را با ویژگی هایی خاص نمایش دهید، مانند آموزش های ویدئویی کوتاه یا دستورالعمل هایی در قالب فایل های PDF را نیز ارائه دهید. همچنین می توانید مسابقات با جوایز برای بازدید کنندگان در نظر بگیرید تا با آنها تعامل بهتری داشته باشید. این امر باعث می شود میانگین زمانی که مشتریان در سایت شما هستند بیشتر شود که در نهایت ارتباط با شما شکل میگیرد.

۹- برای آزمایش خدمات و محصولات

دلیل طراحی سایت آنجایی مهم است که ما یک محصول را ایجاد میکنیم و برای آزمایش آن بازار خیلی محدودی رو داریم همیشه در این مواقع بهترین آمار زمانی جمع میشه که ما محصول را برای آزمایش به افراد زیادی ارائه بدیم که تست کنند، در نتیجه با طراحی سایت میتوانیم محصول رو ارائه بدیم و برای مثال اگر محصول ما یک نرم افزار باشه می توانید اون رو به صورت رایگان ارائه بدیم که کاربران آن را دریافت کنند و با آن کار کنند و نتیجه بازخورد و میزان تعامل رو از نظرات کاربران بگیریم

۱۰.موانع کم ورود به بازار دیجیتال از دلیل طراحی سایت است !

شما برای ایجاد یک بستر برای فروش محصولات به یک مکان نیاز داریم که آن را اجاره کنیم با این فرض این که فروشگاه در بهترین نقطه شهر گرفته شود تا مشتریان بیشتری را جذب کنیم هزینه بسیار زیادی دارد و البته مخارج بالای دیگری که باید برای سایر قسمت های ان در نظر گرفت، از جمله دکوراسیون ، نورپردازی و…

حالا این تصور را کنیم که فروشگاه را به صورت آنلاین افتتاح کنیم ، بررسی ها نشان میدهد برای ایجاد یک وبسایت زمان و هزینه های کمتری مصرف میشود. برای مثال در فعالیت آنلاین با آموزش های بسیار محدود و هزینه طراحی سایت بسیار کم میتوان فروشگاه را افتتاح کرد تا انبوهی از مشتریان را دربر بگیرد.

نتیجه گیری دلیل طراحی سایت از دید شما

امیدوارم این ۱۰ دلیل طراحی سایت برای شما مفید بوده باشد.

به نظر شما طراحی سایت نیاز یک کسب و کار است ؟ این مقله برای شما مفید بوده ؟ خوشحال میشیم نظرات خودتون رو برای ما ارسال کنید:)

 ! The Reason For Designing The Website

 ( در ضمن این مطلب به زودی کامل تر میشه، پس بازم به ما سر بزن )

شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *