۵ راز موفقیت برای تبلیغات اینترنتی ویدیویی

تبلیغات اینترنتی ویدیویی

همیشه بودن هزینه مالی تبلیغات برای منتشر کردن آن کافی نیست و باید راه های جذب مخاطب را هم فرا گرفت، ما در این مقاله از سایت ملی دیزاین با شما همرا هستیم تا ۵ راز و نکته برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی ویدیویی را با هم مرور کنیم.

ما آمارهای زیادی از این قبیل را شنیده ایم که ۵ میلیارد ویدئو هر روز در YouTube و یا در آپارات مشاهده می شود ،و یا فیلم ها در صفحات وبسایت ها  ۸۰٪ بازدیدکنندگان را به خریداران را افزایش می دهند و ۹۰٪ از کاربران که آگهی یا تبلیغات ویدیویی را که در یک ماه گذشته مشاهده کرده اند به یاد می آورند.

بله خوب ، در این صورت ، شما بهترین راه حل برای اطمینان از فعالیتهای بازاریابی ویدیویی خود را به هدفهای خود می دهید و رسانه های اجتماعی شما را به جلو سوق می دهید.

 

1. تبلیغاتی اینترنتی ویدیویی را در اطراف داستان متمرکز کنید ، نه در اصل ماجرا

در اینترنت انبوهی از فیلم های تیلیغاتی فروش وجود دارد که به طور جدی باعث آزار و دفع مشتریان شما می شود. اجازه ندهید که نام تجاری شما آن باشد، در عوض ، فیلم شما باید در حول داستان باشد نه فروش. به یاد داشته باشید: همان قوانینی که برای بازاریابی با محتوای نوشتاری اعمال می شود ، برای بازاریابی ویدیویی نیز اعمال می شود . روی ارزشی که برای مشتریان خود ارائه می دهید تمرکز کنید

با نگاه کردن به نیازهای مصرف کنندگان و خواسته های پنهان خود ، از قدرت احساسی فیلم استفاده کنید.شما همیشه می توانید یک ارتباط استراتژیک و مرتبط داشته باشید برای مثال در انتهای تبلیغات اینترنتی ویدیویی یا در طول این که فیلم شما در حال پخش است واترمارک و یا آدرس سایت خود را همیشه در گوشه کادر به همراه شعار خود درج کنید تا بیننده همواره آنرا مشاهده کند.( البته مراقب باشید تا خیلی کاربر را درگیر آن نکنید تا اصل ماجرای ویدیو از دست خارج شود )

 

فیلم های تبلیغاتی ویدئویی از Warby Parker را نگاه کنید ، نمونه ای عالی از داستان پردازی در مورد ریشه های این برند ، اخلاق ، فرهنگ و مردم آنها برای نشان دادن تبلیغات عینک است. ( نمونه خوبی از این تبلیغات را برای شما آماده کردیم که در زیر میتوانید مشاهده کنید )

 

 

 

2. نکته کلیدی را در ۱۰ ثانیه اول به کاربر منتقل کنید

یک پنجم بینندگان شما طی ۱۰ ثانیه یا کمتر از یک تبلیغات اینترنتی ویدیویی دور خواهند شد. کوتاه و نکته ای – این همان چیزی است که کارشناسان ویدیو توصیه می کنند. توصیه ما این است که حق مطلب و یا نکته کلیدی خود را که انتظار کاربران است را در ابتدا (بین ۵ تا ۱۰ ثانیه اول) مدیریت کنید و به انها نمایش دهید.

سعی کنید در تبلیغات اینترنتی ویدیویی با پرسیدن سؤال و استفاده از تیزرها ، کنجکاوی مخاطبان خود را برانگیخته کنید و فوراً آنان را جلب کنید. ویدیوی شما باید فوراً ارزش و هدف خود را بیان کند و پاسخ دهد که ” چرا باید آن را تماشا کنم؟ ” سؤالی که در ذهن مخاطب شما خواهد بود، زیرا این باعث لذت کاربر می شود ، و  این امر به آنها الهام می بخشد تا به توصیه های شما عمل کنند یعنی مطلب مهم و جدیدی به آنها می آموزد.

خواندن این مقاله هم مفید است  8 دلیل استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

 

 

بازاریابی ویدیویی
با تبلیغات اینترنتی ویدیویی حس خود را به مخاطب القاء کنید

 

3.در تبلیغات اینترنتی ویدیویی از شوخ طبعی استفاده کنید، عادی بودن خسته کننده است!

مخاطبان شما به چیزی می خواهند؟ آنها می خواهند بخندند ، می خواهند احساس روشنگری در باره محصول پیداکنند، می خواهند در حین تماشای تبلیغات اینترنتی ویدیویی شما از حس کسل کننده خود بیرون بیایند و واقعیت های خود را فراموش کنند.

در تبلیغات خود در فیلم ها سعی کنید با کاربران به صورت محاوره ای و ساده گفتگو کنید و یا با استفاده از انیمیشن های جذاب کاربران را غرق در موضوع کنید تا با شما حس خوبی داشته باشند. ویدیو های بهترین و ساده ترین روش برای ابراز احساسات ، اخلاق و … هستند و شما باید اینها را در کمتر از چند دقیقه به کاربران خود که قرار است به مشتریان شما تبدیل شود ابراز کنید.

 

4.فیلم خود را با عنوان مناسب بهینه سازی کنید

تکنیک های زیادی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از پیدا کردن فیلمهایتان در موتورهای جستجو از استفاده کنید. اولین کاری که شما باید برای به دست آوردن بیشترین بازدید برای فیلم هایتان انجام دهید این است که قبل از آپلود کردن ویدیوی خود در هر سایت اشتراک گذاری مانند آپارات یا اینستاگرام و … در هشتگ ها و یا کلمات کلیدی ابتدا جستجو کنید تا بدانید که بهترین عنوان برای ویدیو شما چیست !

وقتی صحبت از تبلیغات اینترنتی ویدیویی می شود ، توضیحاتی که قرار است در کنار آن منتشر شود همه چیز است. چرا؟

توضیحات به شما این امکان را میدهد تا کاربر قبل از تماشای آن ابتدا یک پیش زمینه ای از آنچه قرار است در ویدیو گفته شود را به کابر القاء کند، پس سعی کنید بهترین تیتر و توضیحات را در کنار فیلم های تبلیغاتی خود بنویسید.

همچنین اطمینان حاصل کنید که تبلیغات اینترنتی ویدیویی شما با کلمات کلیدی یا هشتگ های مرتبط نشان داده میشود و کاملاً با توضیحات مناسب و عناوین منحصر به فرد توضیح داده شده اند. این قانون را در نظر داشته باشید: همیشه در ۱۰۰ کلمه اول هدف خود را به کاربر نشان دهید !

 

 

آموزش ویدیویی
در فیلم های تبلیغاتی خود به مخاطبان خود نحوه استفاده از محصول را یاد دهید

 

5. به مشتریان خود با ویدیو آموزش دهید و خودتان را اثبات کنید

آیا می دانید ۶۵٪ مخاطبان شما به صورت تصویری آموزش می بینند ؟ یکی از قدرتمندترین روش هایی که می توانید برای بازاریابی ویدیویی از آن استفاده کنید ، آموزش مخاطبان خود است. و نکته مهم این است که آموزش و پرورش به اشکال مختلفی حاصل می شود.

به عنوان مثال ، شما می توانید به مشتریان خود یاد دهید که چگونه از محصول یا خدمات خود استفاده کنند و نکات مفیدی در مورد چگونگی استفاده بیشتر از آن ارائه دهید. و یا اینکه یک وبینار ( آموزش آنلاین به صورت زنده ) ایجاد کنید تا دانش خود را به نمایش بگذارید ، با این کار برند خود را به عنوان یک پیشرو به مخاطبان خود معرفی و به زندگی مصرف کنندگان خود اضافی کنید.

تبلیغات اینترنتی ویدیویی همچنین می تواند اثبات اجتماعی برای محصول یا خدمات شما باشد. هنگام ایجاد داستان های موفقیت ویدیویی ، روی داستان مشتری خود و موفقیت او در استفاده از محصول متمرکز شوید. این الگوی شگفت انگیز از سایتی به نام Copyblogger به شما کمک می کند تا ویدئوهای عالی و انسانی با تمرکز و توصیفات کتبی ایجاد کنید.

 

 

5 Secrets to Success for Internet Video Advertising

اینبار در این مقاله از وبسایت ملی دیزاین با هم رمز و راز موفقیت در تبلیغات اینترنتی ویدیویی را با مطالعه کردیم و نکاتی را به شما معرفی کردیم، آیا این نکات مفید بودند ؟ بسیار خوشحال میشویم اگر در تکمیل کردن این مقاله به ما کمک کنید و نکات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *