چگونه محتوای همیشه سبز بنویسیم ؟ روش های ۲۰۲۰

محتوای همیشه سبز

آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه محتوای همیشه سبز که بازدید طبیعی یا همان ارگانیک مداوم برای شما در ماه ها ، سالها یا حتی یک دهه به ارمغان می آورد بنویسید ؟!!

این نوع محتوا ها در مورد مد روز نیست که زمان معینی داشته باشند و کاربر در چند روز یا چند ماه درگیر آن باشند ، محتواهایی هستند که نیاز همیشگی کاربر هست و همیشه در جست وجوی آن میباشد، همچنین روشی نیست که شما را ملزم کند در طول هفته مطالب زیادی در سایت و یا وبلاگ خود منتشر کنید !

محتوای همیشه سبز چیست؟

به زبان ساده اگر بخواهیم شرح دهیم، محتوایی هست که هرگز از دور خارج نمی شود، به این معنی که در مورد قیمت روز سکه یا طلا نیست که هر روز متفاوت باشد، محتوای همیشه سبز دارای محتوایی پرتحرک ، بنیادی و عمیق با طول عمر یک یا چند سال برای بسیاری از صنایع و یا کسب و کار ها میباشد.

 

بیایید به مثالها نگاه کنیم: 

وقتی در Google کلمه کلیدی “Facebook stats 2020” – ( آمار فیسبوک در سال ۲۰۲۰ ) را جستجو می کنید ،تصویر زیر را مشاهده میکنید، سایتی که در رتبه اول قرار دارد، آیا کسی در سال ۲۰۲۱ در جستجوی این کلید واژه خواهد بود؟ خیر، مگر اینکه باز در سال ۲۰۲۱ نیر مقاله ای با عنوان جدید ایجاد کند.

امار فیسبوک 2020

 

 

اما به این تصویر زیر توجه کنید، ما کلمه ” Everest mountain ” را جستجو کردیم و نتایج زیر را به ما نمایش داد، در رتبه اول ویکیپدیا قرار دارد و به نظر شما این مقاله یا خبر قدیمی میشود ؟ جواب منفی است زیرا همانطور که می توانید حدس بزنید ، این موضوع هرگز از قلم نمی افتد.

محتوای سبز کوه اورست

تفاوت [ موضوعات همیشه سبز ] و [ محتوای همیشه سبز ] چیست ؟

. موضوعات همیشه سبز

موضوعات همیشه سبز موضوعاتی هستند که افراد همیشه به آنها علاقه مند می شوند. در اینجا سه ​​مثال آورده شده است:

  • نحوه شروع یک تجارت
  • روش تمرین در ساحل
  • غذای ناسالم

. محتوای همیشه سبز

از طرف دیگر ، محتوای همیشه سبز محتوا است که بدون اینکه نه منسوخ شود روی یک موضوع همیشه سبز متمرکز است . به مثال زیر توجه کنید :

  • چگونه یک تجارت بدون سرمایه شروع کنیم
  • ۱۰ روش تمرین در ساحل
  • ۲۰ غذایی که هرگز نباید آنها را بخورید

به یاد داشته باشید که برای تولید محتوا از هر دو روش استفاده نمایید.

چرا محتوای همیشه سبز یک منبع ارزشمند برای کسب و کار است ؟

محتوای همیشه سبز منبع ارزشمند است
باید بدانیم که محتوای همیشه سبز یک منبع بینهایت است

 

دنیای وب، با اطلاعات بی ارزش و یا کم کیفیت که هیچ کاربرد عملی ای ندارند پر شده است، در این زمینه ، بسیاری از شرکتهای دارای آگاهی تصمیم می گیرند با پایین آوردن استانداردهای کیفیت خود و تهیه مطالب معمولی که با نیازها و مطالبات کاربران مطابقت نداشته باشد ، راه آسان (و ارزان) را در پیش بگیرند، در حالی که باید روی تولید محتوای همیشه سبز متمرکز شوند که همیشه به برند شما ارزش می بخشد و کاربران زیادی را به سمت شما می آورد.

. بی انتها باشید

همانطور که از نام آن پیداست ، محتوای همیشه سبز بی انتهاست. این نوع از محتوا بالاترین کیفیت را به نمایش می گذارد و معمولاً نمایانگر قطعی ، محتوای مناسب است که یک کسب و کار دارد و در یک موضوع خاص و یا موضوعات متعددی کار میکنند، هر کسب و کاری که در هر بخش فعالیت کند می تواند سهم عادلانه ای از محتوای بی وقفه و همیشه سبز ایجاد کند.

. رتبه بگیرید

محتواب همیشه سبز در نتایج موتور جستجو رتبه خوبی دارند، طبیعتاً هنگام ایجاد محتوا رعایت تمام نکات و قوانین گوگل Google ، یا بهتر است گفته شود سئو و بهینه سازی یکی از اولویت های اصلی برای تولید محتوای همیشه سبز است. برای بهتر شدن محتوای خود شما فقط باید تحقیقات بهینه کلمات کلیدی را انجام دهید ( مقاله انتخاب کلمه کلیدی را مطالعه کنید ) و مطمئن شوید که محتوای شما برای کلمات کلیدی که در حال حاضر هدف خود هستید به درستی بهینه شده است.

بسیاری از منابع معتبر روز به روز اعتبار خود را به مقاله هایی با ارزش می رسانند که سالها یا ماه ها پیش منتشر شده اند، آنقدر که به نظر می رسد غیرممکن است مانند آنها تولید کردن، در عصر محتوای قابل ویرایش ، شاهکارهای همیشه سبز می توانند به شما کمک کنند بدون توجه به ویژگی های آن ، در کسب و کار خود فعال و معروف باشید.

خواندن این مقاله هم مفید است  آموزش 0 تا 100 جستجو و انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای محتوا

نحوه نوشتن محتوای همیشه سبز

چگونه محتوای سبز بنویسیم
با هم نحوه نوشتن محتوای سبز را یادبگیریم

 

حالا که به جذاب بودن محتوای همیشه سبز اطمینان دارید ، قدم بعدی یادگیری نحوه ایجاد آن است، در اینجا برخی نکات مفید را قرار داده ایم :

. برای یافتن مباحث همیشه سبز ، تحقیق کنید :

تحقیق در مورد کلمات کلیدی بسیار مهم است، به ویژه هنگامی که می توان به موضوعی رسیدگی کرد که برای سازگاری با یک مقاله طولانی یا پست وبلاگ باشد، برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا در یک بازه زمانی طولانی از ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی مانند SEMrush و KWFinder و یا ابزار Firstkeyword.com که فارسی و کاملا تشده است استفاده کنید. دقت کنید که این کلمات کلیدی موضوعات همیشه سبز شما هستند! همچنین ، از تحقیقات کلمات کلیدی و اهمیت درک عمیق تر مخاطبان خود غافل نشوید. هر دو جنبه می توانند به محتوای شما کمک کنند تا رتبه بهتری بگیرید و به شیوه ای مؤثر تر به مشکلات خوانندگان شما پاسخ دهد.

. فرآیند ایجاد محتوای خود را بهینه کنید :

  • ساختار ایده آل را برای محتوای خود تعیین کنید که به شما امکان می دهد ایده های خود را به روشی منطقی معرفی کنید.
  • بفهمید که چه زمان و چند بار باید مجدداً مورد بررسی قرار دهید و محتوای همیشه سبز خود را تنظیم کنید. اگر در صفحه خود چیزهای زیادی دارید و مایل به سازماندهی هستید.
  • از لینک های داخلی و خارجی حتما استفاده کنید
  • به هیچ وجه غلط املایی نداشته باشید.
  • کیفیت پست خود را ارزیابی کنید و این نکته را در نظر داشته باشید که به جای اینکه بازتاب ضعیفی از کارهای قبلی شما باشد ، هر محتوا باید منحصر به فرد و با ارزش باشد.

. به تبلیغ محتوای همیشه سبز خود ادامه دهید :

روش های بی شماری وجود دارد که از طریق آنها می توانید محتوای همیشه سبز خود را به دیگران نشان دهید، خبرنامه های ایمیل و شبکه های اجتماعی بهترین نوع تبلیغ را برای محتوای تولید شده شما به ارمغان می آورند، همچنین می توانید یک فیلم کوتاه تهیه کنید تا مبحث خود را معرفی کنید یا یک دسته از تصاویر مرتبط ایجاد کنید که می توانند از محتوای شما پشتیبانی کنند و آن را خوشایند تر کنند.

 

پیشنهاد میشود این ویدیو که نکات خوبی درباره محتوای همیشه سبز شرح میدهد را ببینیم :

 

 

آیا نوشتن محتوای همیشه سبز همیشه ممکن است؟

پاسخ هم بله است و هم خیر، هیچ چیز واقعاً ۱۰۰٪ همیشه سبز نیست ، زیرا بسیاری از جهان به طور مداوم در حال تغییر هستند، به عنوان مثال ، حتی با ظهور اکتشافات و استراتژی های جدید ، می توانید پست خود را در مورد موضوعات بسیار ساده انتشار دهید،هنگام نوشتن محتوای همیشه سبز ، همه کاری که باید انجام دهید این است که هر سال یا بیشتر پست های خود را ویرایش و برزورسانی کنید، یک بروزرسانی کردن کوچک همه چیزی است که برای محتوای شما دوباره لازم است.

برای ویرایش محتوای سبز خود به این نکات توجه کنید :

. لینک های خود را بررسی کنید

به محتوای خود بروید و برای دیدن اینکه آیا هنوز کار می کنند ، روی هر یک از لینک های خود کلیک کنید، به یاد داشته باشید ، Google به لینک های خراب توجه می کند.مخاطب شما هم همینطور !

. هدف جستجوی کاربر را مرور کنید

همه افرادی که کلمات کلیدی را در نوار جستجوی Google وارد می کنند به دنبال چیزی هستند و وظیفه شما این است که این نیاز را تکمیل کنید،توجه کنید که این نیاز ها با گذشت زمان تغییر می کنند. اگر می خواهید محتوای خود را تازه نگه دارید ، اطمینان حاصل کنید که همیشه هدف جستجوی فعلی مخاطبان خود را هدف قرار داده اید.

رتبه گوگل خود را با محتوای همیشه سبز ارتقاع دهید :

شما می خواهید محتوایی ایجاد کنید که سال ها بسیاری بازخورد مناسب و رتبه در Google کسب کند، و شما نمی خواهید هر دقیقه از زندگی خود را صرف نوشتن پست وبلاگ کنید.محتوای همیشه سبز محتوایی است که “برای همیشه” ادامه می یابد ، و دائماً و به طور پیوسته به وسیله آن بازدید طبیعی یا همان ارگانیک ، و حتی برند شدن کسب و کارتان را به دست می آورید، بیشتر کسب و کار ها تصور می کنند که زمان ، منابع و یا پول نقدی کافی برای تولید و توزیع محتوای همیشه سبز ندارند، اما مسئله اینجاست، که محتوای همیشه سبز ارزشمندترین دارایی است که می توانید تولید کنید و حتی از آن استفاده کنید.

خیلی ممنون از شما که تا پایان مقاله محتوای همیشه سبز با ما بودید، اگر نکته ای در این مقاله جامانده بود و یا روش های بهتری میدانید حتما از بخش نظرات با ما اشتراک بگذارید :)

How to write evergreen content

شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *